OpenGL od podstaw

Pierwsze spotkanie:                                               

28.11.2016    godzina 18-20 
   
   

Programowanie gier od podstaw

Pierwsze spotkanie:

24.11.2016 godzina 18-20
   
   

Blender

Tworzenie assetów do gier.

  • tips & trick oraz na co zwracać uwagę
  • przydatne narzędzia przy modelowaniu
  • workflow rozkładania map UV i teksturowania
  • podstawy riggowania i animowania

Terminy spotkań:

28.04.2016   Grupa I
 5.05.2016   Grupa II
10.05.2016   Grupa III
16.05.2016
19.05.2016

 

Shadertoy dla bystrzaków

Na warsztatach zostanie przekazana podstawowa wiedza
z zakresu pisania Shaderów

Termin spotkań

27.05.2016  Grupa I
   
 

Story Deign i Story Telling

Agenda: Stworzyć miejsce do nauki designu, w myśl stwierdzenia "Graj Fabułą". Będziemy omawiać i tworzyć projekty gier w celu doskonalenia naszych zdolności narracyjnych. Świat, postaci, fabuła, questy.

 

Tematyka zajęć:

15.03.2016  Wprowadzenie - poznaj prowadzącego i z czym to się je
 22.03.2016  Gatunki Gier i Literatury
 5.04.2016  Kreacja Świata
 12.04.2016  Kreacja Postaci
 19.04.2016  Kreacja Motywacji
 26.04.2016  Kreacja Questów
 10.05.2016  Wyzwania i Nagrody dla Gracza
 17.05.2016  Sub-Questy
 24.05.2016  Nie! Liniowej Fabule
 31.05.2016  Feel, Czyli uczucia z gry
07.06.2016  Pokaz pracy, ocena, dyskusja
17.06.2016  Wyniki i Dyplomy

 

Aby zarejestrować się na wybrany termin zajęć z danego modułu należy: 

  • założyć konto w portalu Warsztatów (jeśli posiadasz konto z Warsztatów z Edisonem lub Druku 3D to pomiń ten krok),
  • zalogować się,
  • przejść do pozycji menu o nazwie "Warsztaty Gier komputerowych",
  • z podmenu wybrać pozycję Rejestracja,
  • na liście terminów kliknąć w wybrane zajęcia,
  • zaznaczyć pole wyboru "I will go to this event" i nacisnąć przycisk "Register".