Zapraszamy do udziału w warsztatach OpenGL od podstaw. Kurs obejmuje 12 godzin podzielonych na 3 spotkania i projekt do samodzielnego wykonania.

  • 22.05 (poniedziałek) godz. 16
  • 29.05 (poniedziałek) godz. 16
  • 12.06 (poniedziałek) godz. 16
  • projekty należy nadesłać do 20.06 na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Tematyka kursu podstawowego obejmować będzie następujące zagadnienia:

  • OpenGL, potok graficzny, shadery
  • Geometria 3D, układy współrzędnych, transformacje
  • Rzutowanie, parametry kamery
  • Modele oświetlenie
  • Mapowanie oświetlenia, cienie
  • Materiały, teksturowanie
  • Importowanie siatek i modeli
  • Elementy zaawansowane (mieszanie)

 

 Aby zarejestrować się na wybrany termin zajęć z danego modułu należy: 

  • założyć konto w portalu Warsztatów (jeśli posiadasz już konto, to pomiń ten krok),
  • zalogować się,
  • przejść do pozycji menu o nazwie "Warsztaty OpenGL",
  • z podmenu wybrać pozycję Rejestracja,
  • na liście terminów kliknąć w wybrane zajęcia,
  • zaznaczyć pole wyboru "I will go to this event" i nacisnąć przycisk "Register".