OpenGL od podstaw

Pierwsze spotkanie:                                               

28.11.2016    godzina 18-20 
   
   

Programowanie gier od podstaw

Pierwsze spotkanie:

24.11.2016 godzina 18-20
   
   

Blender

Tworzenie assetów do gier.

  • tips & trick oraz na co zwracać uwagę
  • przydatne narzędzia przy modelowaniu
  • workflow rozkładania map UV i teksturowania
  • podstawy riggowania i animowania

Terminy spotkań:

28.04.2016   Grupa I
 5.05.2016   Grupa II
10.05.2016   Grupa III
16.05.2016
19.05.2016

 

Shadertoy dla bystrzaków

Na warsztatach zostanie przekazana podstawowa wiedza
z zakresu pisania Shaderów

Termin spotkań

27.05.2016  Grupa I
   
 

Story Deign i Story Telling

Agenda: Stworzyć miejsce do nauki designu, w myśl stwierdzenia "Graj Fabułą". Będziemy omawiać i tworzyć projekty gier w celu doskonalenia naszych zdolności narracyjnych. Świat, postaci, fabuła, questy.

 

Tematyka zajęć:

15.03.2016  Wprowadzenie - poznaj prowadzącego i z czym to się je
 22.03.2016  Gatunki Gier i Literatury
 5.04.2016  Kreacja Świata
 12.04.2016  Kreacja Postaci
 19.04.2016  Kreacja Motywacji
 26.04.2016  Kreacja Questów
 10.05.2016  Wyzwania i Nagrody dla Gracza
 17.05.2016  Sub-Questy
 24.05.2016  Nie! Liniowej Fabule
 31.05.2016  Feel, Czyli uczucia z gry
07.06.2016  Pokaz pracy, ocena, dyskusja
17.06.2016  Wyniki i Dyplomy

 

Aby zarejestrować się na wybrany termin zajęć z danego modułu należy: 

  • założyć konto w portalu Warsztatów (jeśli posiadasz konto z Warsztatów z Edisonem lub Druku 3D to pomiń ten krok),
  • zalogować się,
  • przejść do pozycji menu o nazwie "Warsztaty Gier komputerowych",
  • z podmenu wybrać pozycję Rejestracja,
  • na liście terminów kliknąć w wybrane zajęcia,
  • zaznaczyć pole wyboru "I will go to this event" i nacisnąć przycisk "Register".

 

Jak trafić do sali CS2 w nowym skrzydle pokazane jest na poniższym rysunku. Po wejściu do budynku należy skręcić w prawo dojść do końca korytarza i drzwiami po prawej stronie windy trzeba wejść do piwnicy. Dalej proszę postępować według wskazówek na obrazku.

Choć nie jest do końca znana platforma na której przyjdzie Państwu uczestniczyć w warsztatach, to na pewno będą one wyposażone w mikrokontrolery STM32F. Planujemy kilka spotkań, których tematyka w znacznej mierze zostanie ustalona z uczestnikami na pierwszym spotkaniu. Wstępnie obejmować ona będzie:

  1. Zapoznanie z mikrokontrolerami STM32F, rdzeniami Cortex-M i środowiskiem programowania Keil MDK-ARM. Projektowanie programów bez pętli zdarzeń. SysTick, GPIO, timery PWM. 
  2. (Do ustalenia) Interfejsy UART, I2C, SPI, OneWire - współpraca z czujnikami środowiskowymi. Nieblokująca obsługa transmisji. 
  3. (Do ustalenia) CubeMX - konfiguracja zegara i peryferiali, USB. 
  4. Techniki wyświetlania dynamicznego LED

Warsztaty praktyczne prowadzone są w sali 313 na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych w godz. 17:15-19:00.

 

 Aby zarejestrować się na wybrany termin zajęć z danego modułu należy: 

  • założyć konto w portalu Warsztatów (jeśli posiadasz konto z innych Warsztatów to pomiń ten krok),
  • zalogować się,
  • przejść do pozycji menu o nazwie "Warsztaty odkrywców",
  • z podmenu wybrać pozycję Rejestracja,
  • na liście terminów kliknąć w wybrane zajęcia,
  • zaznaczyć pole wyboru "I will go to this event" i nacisnąć przycisk "Register".

 


Zapraszamy do udziału w Malinowych Warsztatach. Zajęcia praktyczne podzielone są na dwa moduły o nastepującej tematyce:

  • moduł M1 - środowisko Windows 10 (26.10)
  • moduł M2 - środowisko Linux (28.10)

Warsztaty praktyczne prowadzone są w sali 313 na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych w godz. 16:15-18:00.

 Aby zarejestrować się na wybrany termin zajęć z danego modułu należy: 

  • założyć konto w portalu Warsztatów (jeśli posiadasz konto z Warsztatów z Edisonem lub Druku 3D to pomiń ten krok),
  • zalogować się,
  • przejść do pozycji menu o nazwie "Malinowe warsztaty",
  • z podmenu wybrać pozycję Rejestracja,
  • na liście terminów kliknąć w wybrane zajęcia,
  • zaznaczyć pole wyboru "I will go to this event" i nacisnąć przycisk "Register".

 


Warsztaty wprowadzające do UnrealEngine 4

Podczas warsztatów nauczymy się wykorzystywać framework gry Unreal Engine 4 do zaprojektowania własnej gry, oraz omówimy sposób tworzenia elementów rozgrywki za pomocą C++ i wizualnych skryptów – Blueprintów.

Warsztaty praktyczne będą prowadzone w sali CS2 na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych.

Tematyka zajęć:

  • spotkanie 1 - warsztaty wprowadzające
  • spotkanie 2 - Oculus z UnrealEngine 4

 Aby zarejestrować się na wybrany termin zajęć z danego modułu należy: 

  • założyć konto w portalu Warsztatów (jeśli posiadasz konto z Warsztatów z Edisonem lub Druku 3D to pomiń ten krok),
  • zalogować się,
  • przejść do pozycji menu o nazwie "Warsztaty UnrealEngine 4",
  • z podmenu wybrać pozycję Rejestracja,
  • na liście terminów kliknąć w wybrane zajęcia,
  • zaznaczyć pole wyboru "I will go to this event" i nacisnąć przycisk "Register".